loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تصویری از بهشت و جهنم

3.2 (5)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده احمد حبیبیان

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 349

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تصویری از بهشت و جهنم با تالیف احمد حبیبیان توسط نشر بین الملل به چاپ رسیده است. کتاب حاضر در 8 فصل تألیف شده و به مباحث مرگ، لحظه جدایی روح از بدن، عالم برزخ،آستانه روز قیامت، روز قیامت، بهشت، جهنم و اعراف به طور مستند و با تکیه بر آیات و روایات می پردازد.

مسئله مرگ، زندگی، بهشت و جهنم از مهمترین مسائل همه ادیان است. زیرا در همه ادیان انسان ها متولد می شوند و پس از مدتی زندگانی، موعد مرگشان فرا می رسد و این جهان را ترک می گویند. اما مسئله اصلی آن است که انسان پس از مرگ به کجا می رود. بهشت یا جهنم؟ و اصلا چرا باید به یکی از این دو مکان منتقل شود. یا اصلا این دو مکان به چه شکل هستند؟
کتاب تصویری از بهشت و جهنم، که اقتباسی از “بحار الانوار” است. برای شناساندن بیشتر مرگ، روز رستاخیز، بهشت و جهنم تالیف شده است. این کتاب با بهره جویی از احادیث و سخنان بزرگان اسلام همچون حضرت علی(ع) و پیامبر اسلام(ص) و برخی دیگر از امامان و بزرگان دیگر، به این سوالات پاسخ می دهند. پاسخ به سوالاتی مانند چگونگی مرگ مؤمنان و کافران، برزخ کجاست، غلمان چیست، عذاب های جهنمی چیستند، جهنم کجاست و … .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

اکرم پورعلی فرد

اگر از کتابهای معرفی شده، ترجمه به انگلیسی موجود می باشد لطفا جهت استفاده در کلاس درس دانشگاهی معرفی بفرمائئید. با تشکر و آرزوی توفیق

12 بهمن 1393

سلام. متاسفانه موجود نیست.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما