loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سر دلبران: عوامل آرامش بخش و نشاط آفرین در خانواده

3 (1)

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده امیرحسین بانکی پور فرد

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 271

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12404 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ازدواج و مسائل پیرامون این مبحث سال ها دغدغه ذهنی و فکری دکتر بانکی بوده است از همین رو وی با تشکیل سلسله جلساتی با عنوان «پیک خوشبختی» و نشست های مختلف با صاحب نظران و همچنین مشاوره های گوناگون و تحقیقات مستمر بر کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده است درصدد راهکارهای علمی و عملی برآمده است.
در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: «در مرحله دوم یعنی مرحله بعد از ازدواج اگر زن و شوهر رفتاری صحیح، مناسب و از سر صمیمیت نداشته باشند نه تنها دستیابی آن دو به آرامش و نشاط امری ناممکن می شود بلکه تلخی ها و سرزنش های زیادی را نیز به زندگی خود فرا می خوانند.»
خانواده سلول بنیادی و حقیقی پیکر جامعه است که سلامت آن سلامت روحی و رشد فکری جامعه را در پی دارد. نویسنده با درک این مهم، سعی در ارائه معیارهای یک خانواده موفق دارد.
مهم ترین عواملی که لازمه تحقق یک خانواده خوشبخت و سعادتمند است با تکیه بر آیات و روایات در این کتاب آورده شده است. می توان گفت نویسنده به سبک زندگی ایی که یک زوج جوان باید داشته باشند؛ پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما