loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق الاهی - جلد پنجم (بخش دوم): آفات زبان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1245 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اخلاق الاهی - جلد پنجم (بخش دوم): آفات زبان، اثر مجتبی تهرانی و بهمن شریف‌زاده یکی از کتاب های حوزه فلسفه سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که برای متخصصان و پزوهشگران این حوزه به چاپ رسیده است.

از دیرباز، محفل اشراقی دروس اخلاق و عرفان استاد آیت االله مجتبی تهرانی، کانون تجمع طیف طالب طهارت و معرفت است و هزاران جوان از سرچشمه صافی تعلیمات شرقانی استاد سیراب و سرشار می شوند و بوته انفاس قدسی و مواعظ بالغه او، جان ها و دل های گداخته را تزکیه می دهد.
دروس معنوی استاد، اخلاق نظری انتزاعی متعارف نیست و نیز بازگفت تقلیدی اخلاق فلسفی و یونانی نیز نمی باشد؛ همچنین تعلیمات سلوکی ایشان با عرفان مسلکی نسبتی ندارد؛ زیرا دروس استاد آمیزه ای از اخلاق نبوی و عرفان علوی است که با اتکا به منطق اجتهاد، از زلال آیات و روایات برگرفته و با رعایت نیاز نسل امروز، سامان یافته است.
کتاب اخلاق الاهی - جلد پنجم (بخش دوم): آفات زبان، مجموعه دروس اخلاق و عرفان استاد تاکنون از دو هزار درس فراتر رفته است و همچنان نیز این کوثر فیض در جریان است. این مجموعه مباحث اخلاقی به ­صورت حدود سی مجلد با عنوان اخلاق الاهی در دست تدوین و انتشار است که تاکنون چهار مجلد از این مجموعه گران بها با عناوین آفات زبان و پیوندها و حقوق به زیور طبع آراسته گردیده است.

کتاب اخلاق الاهی - جلد پنجم (بخش دوم): آفات زبان از فصل های زیر سامان یافته است:
فصل یکم: اضلال
فصل دوم: امر به منکر و نهی از معروف
فصل سوم: غنا
فصل چهارم: اهانت
فصل پنجم: مدح
فصل ششم: طعن (نیش سخن)
فصل هفتم: دوزبانی
فصل هشتم: افشای سرّ
فصل نهم: تکلّف در سخن
فصل دهم: شکایت
فصل یازدهم: مزاح؛
فصل دوازدهم: خنده
فصل سیزدهم: گریه
فصل چهاردهم: شعر

کتاب اخلاق الاهی - جلد پنجم (بخش دوم): آفات زبان، نوشته مجتبی تهرانی است و در انتشارات سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما