loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام حکومتی (چرایی، چیستی، چگونگی)

ناشر کتاب فردا

نویسنده اسماعیل پرور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 316

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12605 10003022
79,000 71,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب احکام حکومتی (چرایی، چیستی، چگونگی)، نوشته اسماعیل پرور است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.
جامعه شیعه در طول تاریخ نسبتا طولانی خود فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اند و تحولات سیاسی و فرهنگی بسیاری را تجربه کرده است، اما شاید هیچکدام از آن ها به اندازه تشکیل حکومت، آن هم حکومت ناب دینی به رهبری یک فقیه عادل، مهم و اساسی نبوده است.
می توان گفت جامعه شیعه با تشکیل حکومت به مرحله جدیدی از بلوغ تاریخی خود گام نهاد و فصل جدیدی را در پرستش خداوند و تبلیغ و تعظیم شعائر دین آغاز کرد.
در طول مدتی که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد پژوهشگران بسیاری در زمینه مسائل حکومتی به فعالیت پرداخته اند که در میان آن ها مرحوم سید منیر الدین حسینی الهاشمی شیرازی جایگاه ویژه ای را داراست. ایشان بخشی از فعالیت های علمی خود را به بحث و بررسی پیرامون مسایل حکومتی اختصاص داد و مطالب فراوانی را در این باره مطرح نمود.
کتاب احکام حکومتی به شرح و تبیین دیدگاه های استاد در مورد چیستی، چرایی و چگونگی احکام حکومتی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما