loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خروش عزت

واکاوی ماهیت و زمینه های پیدایش خیزش های جهان اسلام

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب شامل بخش های مختلفی همچون زمینه های شکل گیری جنبش های اسلامی منطقه، شاخصه های جنبش های منطقه، راهکار عملی برای به ثمر رسیدن این قیام ها، وظیفه ملت ما در شرایط حاضر و سرانجام خیزش های جهان اسلام است.

بیداری اسلامی زمینه جنبش اسلامی و نقش انقلاب اسلامی ایران در جنبش های منطقه در قالب فصل اول این ویژه نامه ارائه شده است.

اسلامی بودن، مردمی بودن، تدریجی بودن و دفعی نبودن، علل آمریکایی نبودن این قیام ها، نتیجه این جنبش ها به نفع کیست؟، دستپاچگی و مواضع متناقض آمریکایی ها، وابستگی کامل حکام مخلوع به آمریکا و تلاش برای حفظ نظام های دیکتاتوری از محورهای فصل دوم این کتاب است.

در فصل سوم این ویژه نامه نیز مباحثی چون راضی نشدن به تغییرات سطحی، حفظ وحدت و پرهیز از دامن زدن به تفرقه قومی و مذهبی، جلوگیری از مصادره انقلاب توسط دشمنان، درک حساسیت این مقطع تاریخی و مبارزه و استقامت با امیدواری و اعتماد به وعده الهی ارائه شده است.

همچنین دفاع از ملت های مظلوم، لزوم دفاع خاص از ملت مظلوم بحرین، بیان صریح حق بدون ترس از ظالمان، بازگشت به اوامر ولی فقیه، نقش رهبر انقلاب در تحولات منطقه از نگاه شخصیت های جهان اسلام نیز در فصل چهام ارائه شده است.

تلاش جریانات استکباری برای سرکوب قیام ها و وعده قطعی الهی نیز در فصل پنجم این کتاب با عنوان سرانجام خیزش های جهان اسلام به مخاطبان عرضه شده است.

همچنین چند صفحه پایانی این کتاب به عکس هایی از خیزش ها و جنبش های اسلامی منطقه، برپایی نمازهای جماعت مردمی و ارتباطات گسترده دیکتاتورها با آمریکا می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما