loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از میانمار تا دمشق

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر شامل سه فصل با عناوین "حمایت از مظلومان"، "بحران سوریه و بیداری اسلامی"، "فاجعه میانمار و بیداری اسلامی"است.
در فصل نخست، ابتدا با استفاده از آیات و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، به بیان اهمیت و ضرورت حمایت از مظلومان عالم پرداخته شده و سپس با بهره گیری از برخی دیگر از دلایل قرآنی و روایی، اثبات شده است که حمایت از مسلمانان مظلوم، ضرورتی دوچندان دارد و در پایان به لزوم توجه و حمایت از مسلمانان مظلوم در خلال بیداری اسلامی پرداخته شده است.
در فصل دوم ابتدا به بررسی خصوصیات جغرافیایی و استراتژیکی سوریه پرداخته و اهمیت این کشور در خاورمیانه بیان میشود.سپس به علل وقایع اخیر در سوریه پرداخته شده و اهداف غرب از تشدید بحران در آن کشور مورد بررسی قرار میگیرد. بیان مظلومیتهای مردم مسلمان سوریه و علل حمایت ایران از این کشور، از جمله بخشهای دیگر این فصل است.
در فصل پایانی، به بررسی فجایع میانمار پرداخته شده است. در این فصل نیز ابتدا به تاریخچه این کشور و ورود اسلام در آن پرداخته و سپس با بررسی سوابق کشتار مسلمانان در این کشور و ارتباط فجایع اخیر میانمار با بیداریهای اسلامی در سطح منطقه، سعی شده تا پرده از اهداف و مقاصد آمریکا و اسرائیل در جهان برداشته شود. بیان بخشی از جنایتهای استکبار جهانی در میانمار و لزوم حمایت از مسلمانان مظلوم در آن کشور از دیگر بخشهای این فصل میباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما