loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عارفانه: زندگینامه و خاطرات شهید عارف احمدعلی نیری

4.1 (9)

ناشر نشر امینان

نویسنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12758 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "عارفانه" دربردارنده زندگینامه و خاطرات عارف شهید "احمدعلی نیری" است. در این کتاب مادر، دوستان، استادان و شاگردان این شهید بزرگوار به خاطره گویی از وی پرداخته و از خصوصیات نیک شهید نیری سخن گفته اند.

شهید احمدعلی نیری یکی از شاگردان خاص مرحوم آیت الله حق شناس بود؛ وقتی مردم دیدند که آیت الله حق شناس در مراسم ترحیم این شهید بزگوار حضور یافت و ابعادی از شخصیت او را برای مردم بیان کرد، تازه فهمیدند که چه گوهری از دست رفته است!
مرحوم آیت الله حق شناس درباره شهید نیری گفت: "در این تهران بگردید. ببینید کسی مانند این احمد آقا پیدا می شود یا نه؟"

آیت الله حق شناس، در مجلسی که بعد از شهادت احمدعلی داشتند بین دو نماز، سخنرانیشان را به این شهید بزرگوار اختصاص داده و با آهی از حسرت که در فراق احمد بود، بیان داشتند: "این شهید را دیشب در عالم رویا دیدم. از احمد پرسیدم چه خبر؟ به من فرمود: تمام مطالبی که (از برزخ و…) می گویند حق است. از شب اول قبر و سوال و… اما من را بی حساب و کتاب بردند.
رفقا! آیت الله بروجردی حساب و کتاب داشتند. اما من نمی دانم این جوان چه کرده بود؟ چه کرد که به اینجا رسید؟!"

سپس در همان شب ایشان به همراه چند نفر از دوستان به سمت منزل احمدآقا که در ضلع شمالی مسجد امین الدوله در چهار راه مولوی بود، رهسپار شدند. در منزل این شهید بزرگوار روبه برادرش اظهار داشتند: "من یک نیمه شب زودتر از ساعت نماز راهی مسجد شدم. به جز بنده و خادم مسجد، این شهید بزرگوار هم کلید مسجد را داشت. به محض اینکه در را باز کردم، دیدم شخصی در مسجد مشغول نماز است. دیدم که یک جوانی در حال سجده است. اما نه روی زمین! بلکه بین زمین وآسمان مشغول تسبیح حضرت حق است. جلوتر که رفتم دیدم احمدآقا است. بعد که نمازش تمام شد پیش من آمد و گفت تا زنده ام به کسی حرفی نزنید...."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سیده زهرا کاظمی

من دیروز خوندم و اتفاقی بدستم رسید اصلا قلبم از جا کنده میشد تا کتاب تموم شد و مگه میشه کسی در این دنیا به غیر از پیامبر ص و ائمه معصومین ع چنین باشن؟؟ بدون وحی؟؟
لااله الا الله
بخدا که باید سید و سرور جمیع شهدای دفاع مقدس نام بگیره و اسطوره تمام شهدا و فخر انقلاب اسلامی و پدیده ای در این قرن

19 مهر 1401

رسول فخیمی

فوق العاده...فوق العاده...فوق العاده....حتما پیشنهاد میکنم بخونید

25 آذر 1399

محمد اعجازی

عالیه این کتاب.ای کاش در دسترس همه نوجوان ها و جوان ها قرار بگیره تا با رفتار و سلوک این شهید والا مقام آشنا بشن. زندگینامه شهدا باید در کتب درسی گنجانده بشه تا بچه ها بیشتر با استوره های این مملکت آشنا بشن و اونارو الگوی خودشون قرار بدند.آشنایی با این شهدا زندگی آدم رو تحت تاثیر میذاره و در این زمانه نیاز جامعه هستش

23 آذر 1398

زهرا بگلر

در یک کلام فوق العاده زیبا بود

28 مرداد 1398

سینا

سلام.خوشا به حال احمد آقا و امثال ایشان که دنیایی به وجود این عزیزان به خود میبالد.روحشان شاد یادشان گرامی باد.
انشاا... شفاعت ما گنه کاران را فراموش نکنن.

10 دی 1396

یدالله گراوند

ازطریق برادرم باشهید احمدعلی نیری آشناشدم،آنقدر وجوداین بزرگواردرمن تاثیرگذاشته که همه جا وهمه وقت احساسش میکنم،وحتی درعالم خواب وبیداری میبینمش وباهم صحبت میکنیم،وکراماتش راهم دیده ام.

19 تیر 1396

یدالله گراوند.

باسلام به روح همه شهدا،امام شهدا،الاالخصوص عارف شهید احمدعلی نیری،وعرض سلام خدمت همه دوستان وزحمتکشان کانال شهیدبزرگوارابراهیم هادی،خواستم ضمن تشکرازکانالی که درست کردیدواینکه درمورد شهید احمدعلی نیری این عارف بزرگ،بیشتر پیام بذاریدویااگه میشه کانالی بانام ایشان درست کنید،این حقیرهم کراماتی ازایشان دیدم اگه لازم بود خدمتتان بیان میکنم،التماس دعایاعلی.

19 تیر 1396

شهید...........................................................................................................................................................................................................................................................

یه کتاب سه هزار تومانی رو میدی پنج هزارو پونصد : ( : (

26 بهمن 1394

چاپ 8 این کتاب 4800 تومان بوده و الان چاپ دهم با قیمت 5500 تومان چاپ شده است. احتمالا شما چاپ قدیم را دارید که با قیمت 3500 تومان چاپ شده بوده. ما در قیمت مندرج در کتاب ها دخل و تصرفی نمیکنیم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما