loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

واکاوی خیزش های اسلامی

ناشر روایت فتح

نویسنده عباسعلی فرزندی اردکانی

تعداد صفحات : 609

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12877 10003022
29,000 26,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در سالهای گذشته، خیزش هایی مردمی در اکثر کشور های عربی – اسلامی به وقوع پیوسته است.محیط شکل گیری خیزش های مردمی مناطقی چون خاورمیانه، جهان عرب و شمال آفریقا را در بر می گیرد؛ اما وجه مشترک این مناطق، اسلام و مسلمان بودن مردم است. زمینه ها، ماهیت، اهداف و آینده این خیزش ها از موضوعاتی است که باید به آن ها پرداخته شود.کتاب حاضر با تمرکز بر وضعیت استبداد، استعمارزدگی و وابستگی سران کشور های عربی به عنوان زمینه این خیزشها، به تشریح رخداد های مهم منطقه، ناکامی های پی در پی آمریکا در منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و نقش آن بر پیدایی خیزش های جاری که ماهیت مردمی - اسلامی دارد، پرداخته است. بر این اساس، مردم کشور های عربی در خیزش های سراسری خود، استبدادزدایی و استعمارستیزی را به منظور خلع حکام مستبد، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج از سلطه بیگانگان هدف قرار داده اند و در این راستا به مراحلی از پیروزی رسیده اند؛ اما این خیزش ها در میانه راه قرار دارد و تا رسیدن به نتیجه نهایی، نیازمند مراقبت، آسیب شناسی و استمرار هوشمندانه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما