loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نغمه ای در روزگار گرگها

روایتی نو از زندگی و زمانه امام جواد علیه السلام

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده کمال السید

مترجم حسین سیدی ساروی

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1289 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نغمه ای در روزگار گرگها، داستان بلندی است با نثر ادبی درباره زندگی و زمانه امام جواد علیه السلام. نویسنده، با قلمی زیبا، شاعرانه، نمادگرا و احساس برانگیز، تلاش در بیان ابعاد گوناگون شخصیت علمی، عرفانی، مبارزاتی، اجتماعی، انسانی و . . . آن عزیز و فراز و فرود حوادث تاریخی آن روزگار با تکیه بر منابع مهم و معتبر تاریخی دارد. ویژگی های مهم این کتاب، نگاه تازه، نثر لطیف و عاطفی به دور از شعار، پرگویی و بی مایگی در شناساندن آن جان هستی برای نوجوانان و جوانان امروز است.
نویسنده که خود متولد بغداد است، نقبی به هزار واندی سال پیش می زند و خواننده را با خود به کوچه – پس کوچه های این شهر طوفان خیز حوادث می برد؛ به شهری با آسمان آبی برای رامشگران و شاعران لذت جو و آسمان پر آذرخش برای آزادگان، دین باوران و پاکدامنان. نویسنده، به خاطر مجموع آثارش در ششمین کنگره شعر و قصه طلاب سراسر کشور جایزه ویژه دریافت کرده است. مترجم نیز به خاطر نوع انتخاب متن اصلی و ویژگیهای آثارش، تاکنون برنده 10 جایزه معتبر کشوری شده است.
این کتاب با نگاهی نو به زندگی و زمانه امام جواد (ع) منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما