loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماه بندان: حاشیه نگاری از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی مهر ماه 91

5 (1)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده محمدرضا شهبازی

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13032 10003022
6,100 5,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ماه‌بندان» روایتی از حاشیه‌های اتفاق افتاده در سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی است.

اثر پیش رو تلاشی است برای ثبت و انتقال حاشیه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی که نویسنده تلاش کرده از طریق تماس و گفت‌و‌گوی صمیمی با اقشار مختلف مردم، علل و انگیزه استقبال از رهبری انقلاب را بیان کند و به برخی از شبهه‌افکنی‌ها و ساده‌اندیشی دشمنان در رابطه با شگردهای نهادهای حکومتی برای کشاندن مردم به مراسم استقبال از زبان مردم پاسخ دهند.

نویسنده در مقدمه کتاب دلایل نگارش این اثر را این طور بیان کرده است: قرار نبود که حاصل این حضور کتابی باشد که در حال خوانش هستید یعنی اصل بر نوشتن کتاب نبود. قرار بود حاشیه‌های روزانه‌ای بنویسیم در همان ایام سفر، در رسانه‌ها منتشر شود که شد. اما از همان شب اول سفر و رفتن به میان مردمی که برای استقبال از رهبرشان داشتند از عقربه‌های ساعت سبقت می‌گرفتند، حس کردم که چند گزارش جمع و جور روزانه یارای قد راست کردن در برابر این حماسه را ندارد و یکی دو ستون نحیف در روزنامه‌ها و سایت‌ها در برابر سنگینی آن کمرش خواهد شکست.

یکی از ویژگی‌های این اثر این است که علاوه بر حاشیه‌نگاری نویسنده از این سفر، و گفت‌وگو با مردم و شرح و توصیف حالات آن‌ها از سخنان مقام معظم رهبری نیز غافل نمانده و آن‌ها را در خلال روایت خود از حضور مردم بیان کرده است.

راوی که برای کشف رابطه بین امام و امت در این سفر حضور یافته و دست به قلم برده است در پایان سفر، با تمام وجود این رابطه را درک کرده و آن را رابطه‌ای معنوی و غیر از دیگر ارتباط‌ها می‌داند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما