loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات آیت الله سید محمد خامنه ای - جلد اول

5 (2)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب جواد کامور بخشایش | جواد عربانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 537

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه 120 ساعت ضبط خاطرات شفاهی آیت الله سید محمد خامنه ای است که طی 156 جلسه ضبط و پیاده گردید و نویسندگان با مشورت آیت الله خامنه ای تلاش کردند و این کتاب را از شکل زبانی به شکل قلمی با حفظ گفتاری آن به رشته تحریر درآوردند.

خاطرات سیاسی آیت الله سید محمد خامنه ای از این جهت اهمیت دارد که خود ایشان یکی از کسانی است که در متن انقلاب حضور داشته و می تواند روایت موثقی از حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی باشد. ایشان فردی است که در تاسیس و تشکیل و سازماندهی دادگاههای انقلاب و نوشتن قانون اساسی و عضویت در مجلس خبرگان نقش داشته است و روایت ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی موثق است. آیت الله سید محمد خامنه ای تکیه گاه مبارزین در دعاوی حقوقی در مقابل رژیم طاغوت بودند و انقلابیون با تکیه بر مدافعات ایشان بسیاری از کارها را به پیش می بردند و این از ویژگی های کتاب خاطرات ایشان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما