loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هزار و نه

3 (1)

ناشر موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

نویسنده اکبر صحرایی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 87

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13089 10003022
14,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که شامل هشت داستان با عنوان های : «هزار و نه»، «یک قطره دو چشم»، «شلمچه» و… می باشد.
"هزار و نه " مقایسه لحظات خواستگاری با لحظات انهدام پلی در خطوط دشمن است که توسط رزمنده ای روایت می شود که در نهایت شهید می شود. "یک قطره ، دو چشم ": انتظار بازگشت رزمنده از طرف پدر و مادر پیرش و شهادت او در مشهد، در اثر شدت جراحات ، "شلمچه": تلاش سرباز مسلمان عراقی برای رسانیدن پلاکهای اجساد شهیدان و مفقود الاثرهای ایرانی کشته شده به دست نیروهای عراقی، و شهادت وی در میدان مین . "حمله ": دچار شدن یک جانباز به حملاتی مانند حملات صرع ، در اثر شوک وارده از جراحت و رفتار مردم و همسر وفادارش در برابر آن است. "قاطع چهار": اجرای نمایش اسرای ایرانی در اردوگاه موصل و قاطع چهار می باشد. "رؤیت ": تشییع جنازه رزمنده ای است که خود در آن حاضر می شود. "ساعت اسارت ": اسارت راننده بولدوزر به دست دشمن ، آزادی وی توسط نیروهای خودی و به جای ماندن ساعت او نزد افسر عراقی است. "برگ تردد": وظیفه شناسی رزمنده ای در پست دژبانی و تشویق شدن وی به جای تنبیه می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما