loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 30: شوالیه های ناتوی فرهنگی - یک نما از کودتای مخملی

3 (1)

ناشر کیهان

نویسنده پیام فضلی نژاد

مستندساز حسین شریعتمداری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 368

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب «شوالیه های ناتوی فرهنگی» جلد سی ام از مجموعه کتاب های «نیمه پنهان» است، و همزمان با ایام الله دهه فجر در سال 86 روانه بازار کتاب شد.
این کتاب که در 7 فصل تحریر شده، برای نخستین بار، ریشه های کودتای موسوم به «انقلاب مخملی» را در ایران ارزیابی و تحلیل میکند و به تبیین نظری و عملی پروژ ه ی «ناتوی فرهنگی» می پردازد.
در نگارش این اثر از 300 منبع تحقیقاتی و سند استفاده شده است. هم چنین این کتاب حاوی هشتاد عکس و کلیشه سند است و بسیاری از این تصاویر و اسناد برای اولین بار منتشر می شود و گویای هویت پنهان کارگزاران کودتا (انقلاب) مخملی در ایران است.
آقای حسین شریعتمداری (نماینده رهبر معظم انقلاب و سرپرست موسسه کیهان) در مقدمه کتاب شوالیه های ناتوی فرهنگی، نوشت: «این کتاب برش مستندی از جبهه جنگ نرم دشمن در داخل کشور است و نگاهی با تکیه بر اسناد آشکار و غیر قابل انکار به سرپل های ارتباطی این جبهه با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه دارد. خواننده در فصل های مختلف کتاب «شوالیه های ناتوی فرهنگی» به محافل پیدا و پنهان این جبهه می رود و تاریکخانه ها و سایه روشن های آن را وامی کاود، از چگونگی رابطه برخی از محافل و احزاب جبهه موسوم به اصلاحات با سرویس های اطلاعاتی دشمن باخبر می شود، نقش شماری از روزنامه ها را به عنوان پایگاه تبلیغاتی دشمن درمی یابد، از این که جمعی از روشنفکرنمایان و اعضای برخی از احزاب و گروه های مدعی اصلاحات در حمایت ها، مخالفت ها و اظهارنظرهای سیاسی و فرهنگی خود، داده های مستقیم و غیرمستقیم کانون های اطلاعاتی بیگانه- مخصوصاً آمریکا- را بر زبان دارند، انگشت حیرت به دندان می گزد و... خواننده در سرتاسر این گشت و گذار عبرت انگیز هیچ نکته، رخداد، رابطه، اظهارنظر و خبری را نمی یابد که برای آن، اسناد غیرقابل انکار -والبته کاملاً آشکار- ارائه نشده باشد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مرتضی باروتی

مورد نیاز جوانان است

19 آبان 1388

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما