loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانستنیهای انقلاب اسلامی برای جوانان 69: پشت جلد یک کتاب (بررسی توطئه آیات شیطانی)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سیده فاطمه حسینی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 146

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13213 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در زمستان 1357، یک بمب خبری، رسانه های جهان را آشفته ساخت. ده ماه بعد، تصویر بالا رفتن دانشجویان خشمگین، از در و دیوار سفارت ایالات متحده در تهران، جهانیان را مبهوت کرده بود؛ ولی این، پایان ماجرا نبود. ایرانی ها، ده سال پس از انقلابشان، در حالی که از جنگ با ده کشور دنیا( که پشت تابلویی به نام صدام، جا خوش کرده بودند) ، سربلند بیرون آمدند، شوک دیگری را به یک جانبه گرایان دنیا وارد ساختند. در زمستان 1367، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، با یک فتوای مقتدرانه، پرده از توطئه ای برداشت که سال ها، ده ها گروه و سرویس امنییت و تحقیقاتی، برای انجام آن تجربه اندوزی کرده بودند و متحمل زحمت شده بودند. «توهین به مقدسات»، نقشه ظریفی بود که می شد ایده های شیطان پرستی را هم چاشنی آن ساخت و با جذابیتی وصف ناشدنی، آن را به خورد میلیون ها جان تشنه اما سرگشته داد. سرابی که هم «نفی» در خود دارد و هم «اثبات» ، نفی حقیقت و اثبات باطل. چون باطل ، ثابت شدنی نیست، باید آن را به هزار زیور و آرایه، آراست؛ «لازینن لهم فی الارض و لاغوینهم اجمعین».
کتاب حاضر ، به معرفی، تشریح و بررسی فصول نه گانه ی رمان آیات شیطانی می پردازد و سعی دارد، با بیان مستندات تاریخی و سیاسی، به چگونگی برخورد مسلمانان جهان با این توطئه ی غرب علیه اسلام، بپردازد. داستان اسلام ستیزی غرب (تحت فرمان لابی های صهیونیستی) ، داستان پردامنه و مطولی است که آگاهی از تجربه ی «آیات شیطانی» آموزنده و الهام بخش مسلمانان و عبرت آموز برای اسلام ستیزان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما