loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی جنگ روانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13444 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
178,000 160,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده این اثر در پی پاسخ «ماهیت و ساختار الگوی فرهنگی جنگ روانی غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران» است که با دو ملاحظه نظری و عملیاتی بدان پاسخ می دهد.

در این ارتباط و در فصول اول تا چهارم کتاب،مبادی مفهومی و نظری بحث بیان شده و محقق ضمن تحدید واژگان مهمی چون جنگ روانی، قدرت نرم، فرهنگ، الگو، و غرب، به طرح دو دسته از نظریه های رایج در خصوص جنگ روانی (سنتی و نوین) همت گمارده است. در حالی که در الگوی سنتی از جنگ روانی، غرب در پی اجرای سیاست هایی بود که هدف از آنها فرسایش منابع قدرت جمهوری اسلامی ایران (و از جمله مهمترین آنها منابع فرهنگی قدرت) بود؛ در الگوی نوین «تصویرسازی مجازی» در دستور کار قرار دارد.

نتیجه آنکه، الگوی نوین جنگ روانی غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران، ماهیتی فرهنگی یافته و در قالب الگویی متمایز با الگوی سنتی اعمال می شود که محقق در این اثر آن را طراحی و ترسیم نموده است.

در فصل پنجم نیز، تحلیل کاربردی الگوی پیشنهادی آمده است. بدین صورت که پژوهشگر، تاریخ تحول 30 ساله تعارضات فرهنگی ایران و غرب را پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در چارچوب الگوی پیشنهادی اش، مورد بازخوانی و تحلیل قرار داده و در پایان تجویزهای پیشنهادی خود را برای جمهوری اسلامی ایران آورده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما