loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد و بررسی جنگ ایران و عراق - جلد پنجم: گزینه های راهبردی جنگ

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1356 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب پنجمین جلد از مجموعه کتابی با عنوان «نقد و بررسی جنگ ایران و عراق» است.

این کتاب ها ضمن بررسی موشکافانه پرسش های اساسی درباره «اجتناب پذیری یا اجتناب ناپذیری وقوع جنگ»، «علل تداوم جنگ پس از آزادی خرمشهر» و «چگونگی پایان یافتن جنگ»، به این پرسش ها پاسخ داده اند.

چارچوب مطالعاتی جلد پنجم این مجموعه بررسی گزینه های راهبردی جنگ عراق علیه ایران و تأثیرات راهبردی آن در مدیریت بحران ها، پس از جنگ است. این موضوع پس از مطالعاتی در باره «رویکردهای موجود به جنگ، پس از جنگ» صورت گرفت.

کتاب «گزینه های راهبردی جنگ» در پنج فصل تنظیم شده است: ملاحظات نظری - مدیریت بحران (که موضوعات این فصل از منظر بررسی های نظری ملاحظه شده اند)، وقوع جنگ (که بر تهدیدات عراق قبل از جنگ و سپس آغاز جنگ متمرکز است و تجزیه و تحلیل اهداف و علل تجاوز عراق به ایران)، تداوم جنگ،پایان جنگ،پس از جنگ (که شامل بررسی نتایج جنگ در «مدیریت بحران های پس از جنگ» و بررسی بحران ها و سیاست های ایران در برابر تجاوز عراق به کویت و حمله آمریکا به این کشور، ظهور و سقوط طالبان، سقوط صدام و چالش هسته ای است).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما