loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرف ما

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب مرتضی سرهنگی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 132

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1376 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوهفته نامه «کمان» با گرایش تخصصی ادبیات و هنر پایداری، طی سال های1375 تا 1383 در 200 شماره با مدیرمسئولی هدایت الله بهبودی و سردبیری مرتضی سرهنگی منتشر شد. ظاهرا سرهنگی و بهبودی دو نام جدانشدنی هستند ولی کتاب «حرف ما» شامل سرمقاله های کمانی یا بهتر بگوییم حرف های سرهنگی در نشریه کمان است. سرهنگی معتقد است این سرمقاله ها در زمان انتشارشان هیچ معجزه ای نکردند اما حرف هایی بودند که باید گفته می شدند و اکنون هم که چند سال از خاموشی «کمان» می گذرد، چندان خاموش نیستند. سرهنگی همچنین می گوید اگر این مقاله ها و این کتاب یک وجب هم جلو پای ادبیات جنگ را روشن کند، غنیمت است. به هرحال 30 مقاله ای که از میان 103 مقاله سرهنگی در کمان، در این کتاب جمع آوری شده اند، کارنامه خوبی از سرهنگی به دست می دهد. از نظر موضوعی هم مقاله های متنوعی برای چاپ در این کتاب انتخاب شده اند. رهبر معظم انقلاب جملات معروفی در تعریف از سرهنگی و بهبودی دارند که همه، آن ها را شنیده اند. ایشان درباره این دو گفته اند: «این آقایان معتقدند که قضایای دوره دفاع مقدس را باید مستند کرد، تبیین کرد، مستدل کرد تا براساس این ها آثار هنری به وجود بیاید، که کاملاً درست است.» با دیدن این کتاب به نظر می رسد که سرهنگی کاملا در مسیری که رهبری توصیف کرده اند، حرکت می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما