loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتابخوانی کلمه طیبه

به همراه کتاب و سوالات مسابقه

هم اکنون غیرقابل سفارش!

این مسابقه با محوریت کتاب «خانواده به سبک یک جلسه مطول مطوی در محضر مقام معظم رهبری» می باشد.کتاب «خانواده»، کتابی است 128 صفحه ای و مجموعه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب، که ماحصل کار روی بیش از یکصد سخنرانی در جلسات خطبه خوانی عقد، نشست اندیشه های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و جلسات با بانوان نخبه است.

این کتاب در سبکی نو به نام«ساخت یک جلسه مطول مَطوی در محضر مقام معظم رهبری» ارایه شده است.

دیدگاه های منحصر به فرد حضرت آیت الله خامنه ای در نوع نگاه ایشان به زن و نقش وی در خانواده و ارایه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج های جوان نباشند و هرکس می خواهد خانواده ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می تواند مخاطب آن باشد.

زوج های زیادی سراپا مشتاق بودند تا زندگی مشترک را در محضر مولای خود شروع کنند؛ ولی به این آرزو نرسیدند. آن ها که با علم به نظر الهی مقتدای خود، مهریه را چهارده سکه و کمتر و حتی مهرالسنـه مقرر کردند، با این آرزو که اگر شروع با عقدخوانی آقا نیست، نهایت هماهنگی با آهنگ کلام آقا را داشته باشد.

حال، هرکس خود را از فرزندان معنوی این پدر مهربان و حکیم می داند، شایسته است همه رفتارها و حالات خود را آنگونه بسازد که او می خواهد و با رهنمودهای ایشان، خود را در مسیر جاده عمل صالح قرار دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما