loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تایرون جر زن

4.2 (6)

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده هانس ویلهلم

مترجم زهرا قانع

ویراستار پژمان واسعی

تصویرگر هانس ویلهلم

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14394 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تایرون جر زن، نوشته هانس ویلهلم است و با ترجمه زهرا قانع و تصویرگری هانس ویلهلم در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
تایرون، دایناسور بدجنس و دغل، تمام بازی‌ها را در جزیره‌ی باتلاقی با تقلّب می‌برد. امّا بازی آخر پیدا کردن گنج است.
تایرون جر زن یکی از داستان های تایرون است که توسط انتشارات محراب قلم به چاپ رسیده است. مجموعه داستان های تایرون شامل موازد زیر است:
تایرون جر زن
تایرون گنده بک
تایرون و دار و دسته اش
تایرون وحشتانک
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

شیما

از اولین کتابهایی بود که وقتی اول دبستان ممتاز شدم مادرم هدیه داد و خوندم چه تابستونی بود ... یادش بخیر میخوام باز بخرم و به ی مدرسه محروم هدیه بدم ... خوش به سعادت نویسنده چه باقیات الصالحاتی

11 فروردین 1395

ایلین فردپور

با سلام من دختری 10 ساله هستم وعلاقه زیادی به داستان نویسی دارم وتازگی یک داستان هم نوشته ام می خواهم ببینم چطور می توانم نظر استادان ونویسندگان کودک را درباره داستان خودم بدانم تا بتوانم داستانهای خوبی بنویسم وایرادهای خودم را رفع کنم با تشکر ایلین

1 اسفند 1393

سلام. باید به انجمن ادبی شهر خودتون مراجعه کنید و از اساتید آنجا راهنمایی بگیرید. در نمایشگاه های کتاب مثل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم می توانید با اساتید داستان نویسی ملاقات کنید و از آنها راهنمایی بگیرید.

دنیز فیروزی

امروز دوستم اون کتاب رو آورده بود به مدرسه.(قصه های خوب برای بچه های خوب ج2)من هم یکی از داستان هاش رو خوندم و خیلی لذت بردم و وقتی هم که پدرم بیاد خونه بهش می گم یکی از این کتاب هارو برام سفارش بده.خلاصه یکی از اینا رو می خرم.

28 بهمن 1393

سیداحمد

سلام سیداحمد میرامینی هستم با تشکر
ازکتب های شما خیلی راضیم

22 مرداد 1393

سلام
ممنون از لطف شما

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما