loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی قرآنی به فشار روانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1469 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نگاهی قرآنی به فشار روانی، نوشته سید اسحاق حسینی کوهساری است و در انتشارات کانون اندیشه جوان منتشر شده است.

ساختار کلی کتاب نگاهی قرآنی به فشار روانی، بر اساس طرح نشانه شناسی، سبب شناسی و درمان شکل گرفته است. فصل اول این کتاب با عنوان "شناخت فشار روانی" به نشانه شناسی، فصل دوم با عنوان "انگیزش و فشار روانی"، فصل سوم با عنوان "عوامل فشار روانی" به سبب شناسی و فصل چهارم با عنوان "راهکارهای مقابله با فشار روانی" به درمان اختصاص دارد.

سیداسحاق حسینی کوهساری مؤلف کتاب در مقدمه اثرش چنین آورده است:
اضطراب و افسردگی، اختلال هایی اند که عموم مردم از آنها رنج می برند. براساس آمار، در اروپا و امریکا 26 درصد زنان و 12 درصد مردان در طول زندگی به بیماری افسردگی مبتلا هستند. براساس اعلام کارشناسان سازمان بهداشت روانی، 300 میلیون نفر از مردم جهان از بیماری روانی در سطوح مختلف رنج می برند. افسردگی و اضطراب شایع ترین اختلالات روانی اند.

او در قستی دیگر از مقدمه کتاب نگاهی قرآنی به فشار روانی نوشته است:
قرآن، شفای دردهایی است که چه بسا از محدوده ناهنجاری های شناخته شده روان شناسی خارج است. پیامبر اسلام خداوند را طبیب می خواند و به یکی از پزشکان زمان خود می گوید: همانا خداوند طبیب است و تو با بیمار رفق و مدارا می کنی. وی می افزاید: قرآن کریم بعد از بیان نعمت اطعام جهت برطرف کردن گرسنگی، از نعمت آرامش یاد می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما