loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشواره های فهم اجتهادی شریعت ترجمه الاجتهاد بین اسر الماضی و آفاق المستقبل

5 (1)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده سید محمدحسین فضل الله

مترجم مجید مرادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 463

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14750 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربردارنده مجموعه مقالات و گفت و گوهای این عالم اندیشمند است که غالب آنها در باب اجتهاد و پاسخ های اجتهادی و معاصر به پرسش های معاصر و نظریه پردازی برای فهم عصری و یافتن مبانی فکری و اجتهادی برای بازنگری در بخش هایی از فقه است که دوران جدید و تحولات مفهومی، نونگری در آنها را اقتضا دارد.
این کتاب را می توان اندیشه نامه علامه فضل الله دانست.محور عمده فکری وی در این کتاب بازتاب یافته است.از مسایل مربوط به فلسفه آفرینش تا وحدت اسلامی و مسایل زنان و جوانان و اصلاح حوزه ها و نو اندیشی فقهی تا نسبت دین با دنیا و دین با قدرت و مسایل جنبش های اسلامی و تفسیر عصری و جنبشی قرآن در این کتاب مورد توجه است و می توان کلید راهیابی به اندیشه علامه فضل الله را در اختیار خواننده بگذارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما