loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زینب بانوی قهرمان کربلا

3.2 (4)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 14805 10003022
122,000 115,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زینب بانوی قهرمان کربلا، ترجمه کتاب «بطله کربلا» تالیف بانوی مصری «دکتر بنت الشاطی» است. این کتاب با ترجمه حبیب چایچیان و مهدی آیت الله زاده نائینی در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است.

این کتاب سرگذشت زنی است که مقدر بود در زندگی کوتاهش با حوادث هولناک و پیش آمدهای سهمگینی روبرو شود و نقش مهمی را در صحنه تاریخ اسلامی بازی نماید، که در کمتر توصیف آن می توان گفت: مقام ارجمندی داشت. اسم «زینب» در تاریخ اسلامی ما و تاریخ بشریت همیشه قرین نام واقعه هولناکی است، به نام «فاجعه کربلا» که به عقیده تمام تاریخ نویسان، یکی از بزرگترین کشتار های تاریخ اسلامی «عموماً» و بخصوص تاریخ شیعه بوده است. کتاب بانوی قهرمان کربلا از فصل بندی خاصی برخوردار نیست. ولی با مطالعه آن، می توان کتاب زینب بانوی قهرمان کربلا را در سه بخش به شرح ذیل تقسم کرد:
1- از تولد حضرت زینب (س) تا مرگ معاویه
2- از مرگ معاویه تا واقعه عاشورا
3- روز عاشورا و حوادث پس از آن

عناوین مهم کتاب زینب بانوی قهرمان کربلا عبارتند از:
1- پدران ونیاکان
2- کودکان محزون
3- هیجان قبل از طوفان
4- خواهش واصرار
5- به سوی دیار مرگ
6- بانوی قهرمان کربلا
7- کاروان اسیران
8- برگشت کاروان
9- خونخواه کربلا
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما