loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رساله آموزشی - جلد دوم: معاملات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

5 (2)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب معاملات بر اساس فتاوای مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) جلد دوم مجموعه رساله آموزشی است و بنا به درخواست های مکّرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، توسط انتشارات فقه روز و انقلاب اسلامی به طبع رسیده و در اختیار عموم مومنین و علاقمندان قرار می گیرد.
در این مجموعه ی آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله ی "اجوبه الاستفتائات" استفتائات جدید نیز اضافه گردید و در دروس مربوط به احکام معاملات (جلد دوّم) از جزوه های دروس خارج فقه معظّمٌ له نیز بهره گرفته شد. تا بر غنای آموزشی مجموعه، بر طبق اسلوب و بیان معظّمٌ له افزوده گردد.

در جلد دوم رساله آموزشی، این مجموعه احکام معاملات در قالب 82 درس شامل احکام معاملات جایز و حرام ارائه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره گیری از آن برای همگان آسان باشد. شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظّم له این رساله ی آموزشی را تایید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما