loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرتوی از خورشید: داستان هایی از زندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم

گردآورنده کتاب علی شیرازی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 204

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب پرتوی از خورشید به قلم علی شیرازی نوشته شده و توسط نشر بوستان کتاب قم منتشر شده است. این اثر در قالب بیان خاطرات برخی از اندیشمندان و نزدیکان مقام معظم رهبری، به تبیین زوایایی از شخصیت ایشان پرداخته است.

پرتوی از خورشید از طریق نقل خاطره ها و گفتار های مستند از زبان دانشورانی که مدتها با مقام معظم رهبری در ارتباط بوده اند، می کوشد عموم مردم را نسبت به الگوهای اخلاقی و رفتاری این بزرگوار آشنا سازد.

در بخشی از معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «آشنایی با جنبه های مختلف شخصیت فرزانگانی که بر چکاد اندیشه و عمل برنشسته اند و راه پرفراز و نشیب روزگار را با سلامت و دقت پیسپردهاند، به آدمی حیات، نور، نشاط و سرور میبخشد.»

کتاب پرتوی از خورشید در 16 بخش، به معرفی الگوهای اخلاقی و رفتاری رهبر معظم انقلاب پرداخته است. عناوین این بخش ها از این قرارند: علم و آگاهی، لیاقت و شایستگی، ساده زیستی، معنویت و عرفان، تواضع، توجه به خانواده های شهدا، رابطه با مردم و جوانان، دقت ها و ظرافت ها، مبارزه و شجاعت، جنگ و جهاد، بی توجهی به دنیا، رعایت بیت المال، تدبیر، امر به معروف و نهی از منکر، نظم و انضباط و ورزش.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عاطفه انصاریسلام علیکم

سلام علیکم کتاب خوبیه برای آشنایی هر چه بیشتر با زندگی امام خامنه ای و بر خود فرض میدانم ک نسبت ب این مهم مردانه تلاش و همت داشته باشم

21 مهر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما