loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توهم سلطه: گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) پیرامون صهیونیسم

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم

سخنران سید علی خامنه ای

تعداد صفحات : 511

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب حاوی گزیده ای از نظرات معظّمٌ له درباره ی صهیونیسم و مباحث مرتبط با آن است که از کل گفتارها و نوشتارهای ایشان طی سال های 1348 تا 1390 گردآوری و تدوین شده است.

مطالب کتاب در پنج بخش و بیست و سه فصل ارائه شده است و شامل محورهای اصلی «صهیونیسم، شجره ی خبیثه»، «غده ی سرطانی»، «پاره ی تن جهان اسلام»، «جراحی غده ی سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» است و منعکس کننده بینش عمیق و آگاهی کامل معظّمٌ له و نظام اسلامی در دوره های قبل و بعد از پیروزی انقلاب به ماهیت، خطرات و تهدیدات دشمن بزرگ اسلام، امت اسلامی و جامعه بشری است.

منویات رهبر انقلاب پس از سال ها همچنان راهگشا بوده و سخنان ایشان امروز در جمع پرشکوه 50 هزار نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی(ره) تهران نیز مواردی را مطرح فرمودند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان فرمودند: آیا نظام اسلامی بدنبال جنگ با دیگران است؛ جمله ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می شود که ایران تهدیدی برای جهان است؛ تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته اند، مانند همین رژیم نامشروع.

معظم له فرمودند: ما می خواهیم با همه ملت ها رابطه داشته باشیم. حتی ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم، ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم و مبارزه می کنیم استکبار یک واژه قرآنی است امروز رأس استکبار دولت آمریکاست.

به خوبی مشهود است که مواضع جمهوری اسلامی ایران طی این سال ها نه تنها تغییر نکرده بلکه مستحکم تر هم شده است، ایشان در سخنان امروز عنوان کردند که، حمایت از رژیم مفلوک صهیونیستی که اسم حیوان را هم برروی آنها نمی شود گذاشت، مایه بی آبرویی برای اروپایی ها خواهد بود. البته ملت فرانسه باید خودش راه علاجی برای آن پیدا کند.رژیم صهیونیستی یک رژیم تحمیلی است و هر چیزی با زور بوجود بیاید قابل دوام نیست و این رژیم هم دوام نخواهد آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما