loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غرب شناسی - جلد اول: تکنولوژی رها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15265 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هری کالینز و ترور پینج، نویسندگان این اثر با مرور بر چند رویداد آشنا در جهان امروز فناوری نشان می دهند که فناوری پیشرفته حاشیه هایی مبهم و نواقصی جدی دارد که ذاتی آن و ناشی از عدم قطعیت علوم امروز است که بستر آنهاست.

این رویدادهای نمونه شامل حرف و حدیث های رسانه ای و سیاسی پیرامون عملکرد موشک های ضد موشک پاتریوت در جنگ اخیر امریکا در خلیج فارس، انفجار شاتل فضایی چلنجر، آزمایش های محفظه های سوخت هسته ای و باک های نفت سفید ضد دود برای سوخت هواپیما، مدلسازی های اقتصادی مغزهای متفکر اقتصاد اروپا، پرسش دربارۀ منشأ واقعی نفت، و آثار فاجعۀ هسته ای چرنوبیل است.

مؤلفان با موشکافی ها و تداعی های بجا و جذاب می کوشند میان علوم و دانش های فنی از یک سو و مباحث علوم انسانی ازسوی دیگر پیوندی مفید برقرار کنند. مطالعۀ این کتاب به اهل علوم و تکنولوژی ، نگاه و تفسیری انسانی پیشنهاد می کند و به دیگر علاقه مندان، تحلیلی از جایگاه واقع بینانۀ علوم عرضه می کند.

این کتاب نخستین جلد از مجموعه غرب شناسی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما