loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد دوازدهم: فطرت در قرآن

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدرضا مصطفی پور

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 517

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15615 10003022
215,000 204,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

همان طور که از نام کتاب پیداست به صورت موضوعی و به زبان فارسی توسط مفسر معاصر شیعه، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی تنظیم شده است و تاکنون 17 جلد از آن نشر یافته است و محصول گفتارهای تفسیری از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران است که از سال 1360 شروع شده و پس از آن از نوار پیاده شده و به طبع رسیده است، مباحث هر جلد متفاوت با دیگر جلدها است. فطرت از مقوله های بحث برانگیز و پرگفت وگو است. با نگاهی اجمالی به تشتّت آرا و تعدّد انظار روشن می شود که شناخت این پدیده و بررسی آثار و خواص، معیار تأثیر و تأثر و نیز احکام و اوصاف فراوان آن، تا چه میزانی امروزه در جوامع فکری و فرهنگی مورد توجه و نظر است. نگرش روانشناسانه، فلسفی و قرآنی در خصوص این امر نهادینه در جان انسانی، راه پر پیچ و تاب معرفت به آن را دشوار ساخته است. در این رهگذر باید صاحبان اندیشه و والیان تفکر را به تأملات قرآنی در این موضوع مهم دعوت کرد. بر این اساس دوازدهمین مجلد از مجموعهٴ «تفسیر موضوعی قرآن کریم» به نام فطرت در قرآن نام گذاری شد و در سه بخش و چندین فصل موضوعات ذیل را از دیدگان می گذراند: مبادی و کلیات فطرت در قرآن، فطری بودن بینش و گرایش به خدا و دین در قرآن، عوامل و موانع شکوفایی فطرت در قرآن و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما