loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر موضوعی قرآن کریم - جلد شانزدهم: هدایت در قرآن

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب علی عباسیان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 448

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15618 10003022
192,000 182,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدایت فروغ درونی پدیده هاست که در سایهٴ آن موجودات در مسیر صحیح قرار گرفته، برای حرکت به سوی مقصد نهایی و سعادت حقیقی تلاش می کنند. خدای سبحان با این نورانیت درونی، مکان جهان را به دست داشته، همگان را به سمت مقصد مقصود رهبری می کند. خداوند قرآن کریم را برای هدایت تنزل داد تا همگان در پهنهٴ زمین و گسترهٴ زمان از نور هدایت آن بهره مند شوند. این کتاب آسمانی جهان شمول با زبان فطرت سخن می گوید تا هیچ فردی بهانهٴ بیگانگی آن را در سر نپروراند و دست تطاول تاریخ به دامن پاک و پایه های استوار آن نرسد.
جهت آشنایی بیشتر با هدایت های قرآنی و دوری از ضلالت های شیطانی تا شانزدهمین جلد از حلقات زرین «تفسیر موضوعی قرآن کریم» به نام «هدایت در قرآن» به شیفتگان هدایت قرآنی با موضوعات زیر تقدیم می گردد: کلیاتی دربارهٴ هدایت، منشأ و مظاهر هدایت خداوند، انواع رسالت ها و هدایت های قرآن، راهیابی انسان به هدایت قرآن، مبدأ و مظاهر ضلالت و راه گریز از آن و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما