loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهد شهود: داستان هایی کوتاه از زندگی بزرگان علم و اخلاق - جلد سوم

دفاتر ملکوتی - دفتر سوم

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15665 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب داستانهایی کوتاه از زندگی بزرگان علم و اخلاق در سه جلد است. در این کتاب کار جدیدی صورت گرفته است و داستان های علما بر اساس آیات و روایات مستندسازی شده است و در برخی موارد بر اساس داستانهای علما شعری نیز استفاده شده است.
این کتاب هم برای روحانیون قابل استفاده است، هم برای مطالعات مذهبی و الگوسازی به کار می آید و هم دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:
زندگی در این روزگار پر تلاطم که عصر انفجار اطلاعات نامیده شده است بقدری فراز و نشیب دارد که اگر انسان از نظر مبانی اعتقادی و اخلاقی، بنیه محکمی نداشته باشد، هر لحظه در معرض لغزش است و چه بسا که در اثر یکی از لغزش ها، سرنوشت او به کلی دگرگون شود و راه به ناکجا آباد برد. بنابراین لازم است در این وضعیت متلاطم و در این هجمه عظیم فرهنگی دنیای غرب که از طریق اینترنت، ماهواره ها، رادیو و تلویزیون ها، کتاب ها و نشریات و... هر لحظه با عنوان مد، الگویی از بی دینی و بداخلاقی را به جامعه تزریق می کنند، انسان به الگوها و اسوه های الهی دسترسی داشته باشد و از گفتار و رفتار آنان اطلاع کافی داشته باشد تا بر سر دو راهی ها، قدرت انتخاب سره از ناسره را داشته باشد و هدف را گم نکند.
بدون شک گفتار و رفتار پیامبر اکرم و ائمه طاهرین علیهم السلام در درجه اول و سیره و روش اخلاقی – عبادی علمای خودساخته که به حق وارثان انبیا و اولیا هستند در درجه دوم می تواند راه گشای خوبی برای انسان این عصر باشد.
هم او که در عصر انفجار اطلاعات از بس تحت تأثیر بمباران اطلاعاتی قرار می گیرد آن هم با زرق و برق های پررنگ و لعاب مادی، اگر فردی مطلع و متدین نیز باشد امکان لغزش برایش وجود دارد چرا که هجمه، بسیار قوی و حساب شده است و بدون توسل به درگاه حضرت حق و اولیای الهی و ارتباط دائمی با آنها امکان راه یابی صحیح بسیار مشکل است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما