loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نجوای عارفانه: شرح مناجات شعبانیه

5 (1)

ناشر بوستان کتاب قم | حر

نویسنده محمدباقر تحریری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 567

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15666 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
145,000 130,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

هریک از دعاها و مناجات ها با زبانی خاص، معارف دینی خصوصا معارف توحیدی را بیان می کنند. در میان دعاها، مناجات شعبانیه از جاذبه ، گفتار، عبارات و ویژگی های خاصی برخوردار است. مناجات شعبانیه، حالات انسان را در شئون مختلف این عالم بیان می کند و قسمت های ابتدایی آن، بیان کوچکی و شکستگی نفس او در برابر خدا است. قسمت دوم مناجات نیز، به حالات و مقالات کمالیه ای اشاره دارد که بنده می تواند در رابطه اش با خدا به دست آورد. نگارنده در کتاب حاضر هریک از بندهای این مناجات را به صورت جداگانه و با توجه به آیات و احادیث شرح می دهد و تفسیر می کند. در این دعا موضوعاتی چون حقیقت دعا، راه های شتاب به سوی خدا، تقدیرات الهی، لزوم خواستن حاجت از پروردگار، توسل به عفو الهی، فضایل و مراتب ذکر الهی، درک حقیقت قرآن و نحوه ی سیر الی ا... بیان می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما