loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی کتاب

کتاب «چهارده خورشید و یک آفتاب» یکی از مجموعه هاییست که به زندگی ائمه معصوم (ع) می پردازد و در شکلی فاخر و جذاب منتشر شده است. این مجموعه کتاب در 14 مجلد جداگانه و در قالب 100 داستان کوتاهِ کوتاه به معرفی شخصیت و زندگانی هر یک از اهل بیت (ع) پرداخته است. طراحی جذاب و ساده و همچنین جنس متفاوت کاغذهای آن، آثاری شکیل و دل نشین را به جای گذاشته است.
با توجه به اینکه نویسندگان کتاب ها متفاوتند، همه آثار در یک سطح نمی باشد اما کمترین اثری که این مجموعه داشته معرفی کوتاه و جذاب زندگانی اهل بیت در قالب داستان و آن هم برای تمام سنین است. نکته جالب تر اینجاست که در این مجموعه ادبی، منبع دینی و تاریخی هر داستان در پایان کتاب ذکر شده است به طوری که شما 100 منبع برای 100 داستان کوتاه مشاهده می کنید.
برای خیلی از نوجوانان که از 14 معصوم و امامان صلوات الله علیهم، فقط اسمشان و اینکه امام چندم هستند را می دانند، مطالعه سیره و زندگانی اهل بیت امری ضروری است. این مجموعه با جذابیتهایی که دارد در عین مختصر بودن می تواند به میزان حداقلی، این قشر از آینده سازان ایران اسلامی را با چهارده خورشید آشنا کنید. با مادر آفتاب، آفتاب بر نی و دیگر آفتاب های عالم تاب.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما