loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه من و خدا (قصه واژه هایی که بوی ابوحمزه گرفتند)

3.7 (3)

ناشر جامعه الزهرا (س)

نویسنده محسن عباسی ولدی

تعداد صفحات : 357

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

دعای ابوحمزۀ ثمالی یکی از مفصل ترین و جامع ترین ادعیه ای است که پیوندی عمیق میان بنده و خدابرقرار می کند. نوع شناختی که این دعای ناب از خدا ارائه می دهد،رابطۀ بنده و خدا را از حالت رسمی و خشک عقلانی به ارتباطی معرفتی و محبتی تبدیل می کند. مؤلف در این کتاب، همچون کتاب پیشین،بنا دارد با قلمی روان و ادبی مخاطب را با آنچه در دعای ابوحمزۀ ثمالی می گذرد آشنا کند.

"ابوحمزه"نام یک شخص نیست ؛قصه ی ومن و خدا است."من"بنده ای ست که شوق گناه اورا فرسنگ ها ازخانه ی مولا دورکرده و "خدا"مولایی ست که لحظه ای از این بنده فاصله نگرفته ؛"من"بنده ای ست که هرچه مولا به او فرصت داد آتش زد و نعره مستی کشید ؛"خدا"مولایی ست که هرکجا بنده اش رفت ؛به دنبالش دوید؛"من"بنده ایست که دست رد برامر مولا زده ؛"خدا"مولایی ست که دست بنده را رهانکرده ؛"من"بنده پشیمان است ؛"خدا"مولای توبه پذیر ؛"من"آمده و "خدا"پذیرفته؛بیش از این نه از "من"بگویم ؛نه از"خدا"؛خودت بشنو قصه "من"و "خدا" را.....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما