loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همان که ما می گوییم: سلسله گفتگوهایی با دیوید بارسامیان در زمینه قدرت ایالت متحده در جهانی دگرگون شونده

ناشر خرسندی

نویسنده نوام چامسکی

مترجم رضا قشلاقی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 239

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب حاضر مجموعه گفت وگویی است که در چند فصل انجام شده است. هر فصل از گفت وگو ها به قسمتی از رویدادهای سیاسی در سال های اخیر می پردازد که به سبب نزدیکی و فاصله نگرفتن از آن هنوز ماهیت آنها برای ما چندان روشن نیست و می توان گفت با توجه به تأثیرگذاری هرکدام، در این زمینه ها بیشتر افسانه پردازی شده است تا تحلیل، به همین جهت این کتاب خواندنی تر به نظر می رسد.

گفت وگوهای این کتاب دارای دو وجه است، وجهی از گفت وگوها به رخدادهای منطقه ای می پردازد که تأثیرگذار هستند، مانند مسئله فلسطین ، اسرائیل و لبنان و وجه دیگر آن جهانی است که می توان آنها را اشاره هایی به همان کتاب مهم وی «هژمونی یا بقا» دانست.

«همان که ما می گوییم»، «لبنان و بحران در خاورمیانه»، «آمریکای لاتین»، «جنب و جوش در حیاط خلوت آمریکا» ، «ایالات متحده در برابر کتاب مقدس»، «چهارچوبی برای افکار قابل تصور»، «تجاوز و توجیه» ، «تهدیدات» و «چه می توان کرد؟» از جمله عناوین این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما