loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بر فراز آشیانه عنقا - جلد دوم

ناشر نشر صریر

نویسنده منصور انوری

تعداد صفحات : 408

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب "بر فراز آشیانه عنقا" نوشته منصور انوری توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و نشر صریر منتشر شد. این کتاب در قالب رمان تهیه شده و به زندگی و مبارزات سردار رشید سپاه خراسان و فرمانده لشکر ویژه شهداء، شهید "محمود کاوه" پرداخته است.

محمود بسیار جوان بود، جوان تر از آنکه به ترفند ها و افسون های کهنه و کارکشته فتنه و فتنه گران آگاهی کامل داشته باشد زیرا تسط و اشراف به آن همه دسیسه و توطئه و نقشه های دقیق طراحی شده، مستلزم سن و سال بالا، تجربه و اطلاعات تئوریک فوق العاده بود. اما گویی این نسل، نسل بسیار جوانی که این کار عظیم را کرده بود و انقلاب بزرگی را به ثمر رسانیده بود و اکنون از آن محافظت می کرد. ویژگیهایی داشت که از راز و رمزی پیچیده و ماورای محاسبات معمولی نشات می گرفت. فردای آن شب محمود و تنی چند از محافظان بیت راهی کردستان می شدند. می رفتند چشم فتنه را کور کنند. آن شب، شب دیگری بود. اما چطور می شد دل از جماران کند؟ جماران قلب پر تپش جهان بود. میلیون ها و میلیون ها نفر در سراسر جهان چشم به جماران دوخته بودند و میلیون ها قلب به خاطر جماران می تپید. به خاطر «پیر بزرگ» جماران.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما