loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رئیس جمهور در رهنمودهای رهبری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16137 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب به گونه ای تدوین گردیده است که در آن نویسنده علاوه بر نظرات شخصی خود در مورد موضوعات پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ، سخنانی از مقام معظم رهبری را نیز در مورد همان موضوع به عنوان شاهد کلام خود مثال می زند . این کتاب در دو بخش و نه فصل و در 99 صفحه ، توسط انتشارات کانون اندیشه جوان به چاپ رسیده است .آمدن ایران اسلامی به عرصه سیاست، عقلانی و عاشقانه است و هنر بدیع ایرانیان در دنیای جدید. در چنین آمدنی است. ((طرح نو)) ایرانیان در حضور سیاسی شان عقلانی – معنوی بودن است: الگویی که تاکنون برای دنیای سیاست و سازندگان و کارگزاران امروز آن ناشناختنی باقی مانده است. پس باید قدری از آن سخن گفت تا الگوی ((حضور سیاسی ایارن اسلامی)) را فهم پذیر کرد.
این کتاب در صدد است تا این الگو را از گذر انتخابات ریاست جمهوری و از زبان ولایت و اسلام فقاهتی پی گیری نماییم.
کتاب به دو بخش اصلی تفکیک شده است.
بخش اول با عنوان چگونه آمدنی است شامل مباحثی مانند انتخاب در نظام مطلوب، انتخاب دینی، انتخاب مردمی و تبلیغات اسلامی و... است.
در بخش دوم که قسمت عمده ی کتاب را شامل می شود با ذکر مباحثی نظیر: موجودیت دولت اسلامی، اقتدار ملی، عادی سازی انقلاب، سازندگی و عدالت اجتماعی، رسوخ فساد، تهاجم فرهنگی، خدمتگذاری برای ملت، بایسته ها، پیروی از راه امام، سازندگی توأمان، انتخاب کارگزاران متعهد، حفظ فرهنگ خودی، خط امام و... به ذکر مهمترین معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری از منظر مقام معظم رهبری پرداخته است.
این کتاب در عین کم حجمی، مهمترین ملاک های مورد نظر برای انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری را به خوبی گرداوری کرده و به تبیین هر یک پرداخته است از این رو کتاب کاملاًٌ کاربردی در عرصه انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح در نظام جمهوری اسلامی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما