loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحریر اصول فقه

ناشر دارالعلم

نویسنده محمدرضا مظفر

شارح علی شیروانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 366

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16139 10003022
130,000 123,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر, تعلیق و تحقیقی است بر کتاب اصول الفقه علامه محمدرضا مظفر که به صورت آموزشی برای طلاب حوزه های علمیه تدوین شده است .این کتاب در چهار بخش اصلی همراه با متن عربی اصول الفقه و ترجمه فارسی آن به طبع رسیده است. شارح پس از شرح مختصری درباره اهمیت, اهداف, تعریف و مباحث اصلی علم اصول, این موضوعات را تشریح کرده است:
مباحث الفاظ (مشتق, اوامر, واجب, نواهی, مفاهیم, دلالت اقتضا, تنبیه و اشاره, عام و خاص, مطلق و مقید, مجمل و مبین)، ملازمات عقلی (مستقلات عقلی و غیر عقلی), مباحث حجت (کتاب خدا, سنت, اجماع, دلیل عقلی, حجیت ظواهر, شهرت, سیره, قیاس, تعادل و تراجیح) و مباحث اصول عملی (اصالت برائت, اصالت احتیاط, اصالت تخییر و استصحاب) .در پایان هر یک از مباحث یاد شده پرسش هایی به منظور مرور مطالب گنجانده شده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما