loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایه های فکری جنگ نرم

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آنچه تاکنون درباره جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی گفته و نگاشته شده بیشتر معطوف به نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در نیل به اهداف طراحان جنگ نرم بوده است اما تاکنون تاثیر مبانی فکری همچون معرفت شناسی، دین شناسی و ارزش شناسی کمتر تحلیل شده است.

این تحقیق سعی کرده ضمن معرفی اجمالی از مبانی فوق، نقش هر یک را در جنگ نرم کنونی واکاوی کند تا بینش عمیق تری برای افسران مقابله با جنگ نرم فراهم شود.

همانطور که موفقیت دفاع یا جنگ نظامی به شناخت دقیق سلاح ها، تاکتیک ها، ابزار و اهداف دشمن منوط است، موفقیت در جنگ نرم نیز وابسته به آن است که ماهیت، شیوه ها، ابزار و اهداف آن با نگاهی عالمانه و نه شتابزده، عاقلانه و نه احساسی، جامع و نه سطحی، بررسی شود.

این کتاب در پی آن است که به پرسش هایی چون جنگ نرم چیست و با جنگ سخت و نیمه سخت چه نسبتی دارد؟، ویژگی ها و مولفه های جنگ نرم چیست؟، امتیازات جنگ نرم نسبت به سایر شیوه های تهاجم چیست؟ و روش ها و شگردهای جنگ نرم کدامند؟ پاسخ دهد.

کتاب پایه های فکری جنگ نرم از یازده مقاله تشکیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما