loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی، بازوی تربیت

ضمیمه اول جلد چهارم کتاب «من دیگر ما»

3.5 (2)

ناشر آیین فطرت

نویسنده محسن عباسی ولدی

مشاور علمی گروه تربیتی آیین فطرت

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 141

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16395 10003022
41,000 36,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

چند ماه پیش از این رهبرانقلاب در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نگرانی چندبارۀ خود را از تهاجم فرهنگی غرب ابراز داشته و در همین راستا نسبت به ترویج بازی های سنتی تأکید ورزیدند. ایشان در این دیدار فرمودند: « ما بچّه های خودمان را که اَلَک دولَک بازی میکردند که تحرّک داشت و خوب بود، گرگم به هوا بازی میکردند که کار بسیار خوبی بود و ورزش بود و بازی و سرگرمی بود، یا این چیزی که خط کشی میکنند و لیِ لیِ میکنند - بازیِ بچّه های ما اینها بود - آورده ایم نشانده ایم پای اینترنت، نه تحرّک جسمی دارند، نه تحرّک روحی دارند، و ذهنشان تسخیر شده به وسیله ی طرف مقابل. خب بیایید بازی تولید کنید، بازی ترویج کنید، همین بازی هایی که بنده حالا اسم آوردم و ده تا از این قبیل بازی [که ] بین بچّه های ما از قدیم معمول بوده را ترویج کنید؛ [این ] یکی از کارها است، اینها را ترویج کنید.»

ضمیمه جلد چهارم: بازی های عسلی و عسل های بدلی (نقش بازی در تربیت کودک) از مجموعه "من دیگر ما"، کتاب بازی بازوی تربیت است که در آن 140 بازی برای کودکان در سنین مختلف به تفکیک سن آموزش داده شده است تا والدین با بازی های مختلف آشنایی کافی را داشته باشند.
کتاب بازی بازوی تربیت در دو بخش «مرحله شکل گیری توانمندی ها» و «دوره ی کامل شدن توانمندی ها» حاوی 140 بازی از دوران نوزادی تا دوران نوجوانی است؛ بازی هایی که در فرهنگ بومی کشورمان رواج داشته؛ اما آرام آرام به دست فراموشی سپرده می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ملیحه جوکار

سلام
واقعا عالیه کتاب ...ممنون

25 اردیبهشت 1397

حسین حیدری زادگان

سلام علیکم،
سوال تکراری، عذر می خوام، ضمیمه دوم و سوم جلد چهارم چاپ شد؟
یا علی

23 دی 1395

سلام
خیر، هنوز چاپ نشده است.

واحد

با سلام ببخشید می خواستم ببینم آیا ضمیمه دوم و سوم جلد چهارم کتاب من دیگر ما چاپ شده یا نه؟

28 فروردین 1394

سلام. فعلا چاپ نشده اند.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما