loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سوی دیار عاشقان: چهل منزل در سفر به مناطق عملیاتی همراه با شهدا

ناشر شهید ابراهیم هادی

گردآورنده کتاب گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 221

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16764 10003022
5,800 5,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر در قالب 40 منزل با عناوین مختلف نوشته شده است. برای مثال «پیرانشهر؛ باب مفتوح جهاد»، «سردشت؛ سرزمین شهادت»، «بانه؛ مرز ایمان»، «کانی مانگا و قله های عشق»، «مریوان و پیشمرگان کرد مسلمان»، «نوسود و غربت کردستان»، «شاخ شمیران و شهدای مظلوم»، «مرصاد؛ کمین گاه الهی» و «سرپل ذهاب؛ سرزمین مقاومت» از جمله عناوینی است که برای داستان های این اثر انتخاب شده اند.
در طلیعه این کتاب، بیاناتی از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به چاپ رسیده است. بخشی از سخنان حضرت امام(ره) به این شرح است: «خدا می داند راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و این ملت ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند کرد».
همچنین در مطلبی که به بیانات رهبر معظم انقلاب اختصاص پیدا کرده است، می خوانیم: «هر کس که دلش برای اسلام و قرآن می تپد. باید این مناطق را به عنوان عرصه فداکاری ها و رشادت های جوانان این سرزمین گرامی دارد».
داستان «مهران و جاده کربلا» این مجموعه مربوط می شود به وقایعی که در روزهای پایانی جنگ اتفاق افتاد. در این منطقه، عراق دفاع متحرک را اجرا کرد. رژیم صدام پس از قبول قطعنامه توانست امامزاده علی صالح و منطقه صالح آباد ایلام را به تصرف خود درآورد. این اقدام عراق البته بی پاسخ نماند و با حمله عشایر این منطقه، عراق مجبور به عقب نشینی شد. این منطقه را می توان میعادگاه شهید سیدمحمدرضا دستواره با معبود یگانه دانست.
داستان «شرهانی و شهدای محرم» نیز درباره عملیات محرم نقل شده است. عملیاتی که در دهم آبان سال 61 انجام شد و هفتصد نفر از بسیجیان شهر اصفهان در این عملیات به شهادت رسیدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما