loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده جهاد اکبر امام خمینی (ره)

5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 16853 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جهاد اکبر یا مبارزه با نفس اثر گرانقدری از حضرت امام خمینی(ره) است که خود سال ها با سیر و سلوک و عبادت و معرفت این مسیر پر مخاطره را پیمود. مطالب این کتاب، تقریر بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی در نجف اشرف است که در آستانه ماه مبارک رمضان و ایام دیگر، خطاب به حوزه های علمیه ایراد فرمودند و بارها در داخل و خارج از کشور منتشر شده است. این اثر ماندگار به همراه پانوشته های توضیحی و بخش پایانی (باعنوان فرازهای برگزیده) از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منتشر شده است. عناوین آمده در این کتاب شامل سفارش به حوزه های علمیه، سفارش به طلاب، اهمیت تهذیب و تزکیه نفس، هشدار به حوزه ها، عنایات الهی، نکاتی از مناجات شعبانیه، حجاب های انسان، علم وایمان، قدم اول در تهذیب و هشدار است، این کتاب گزیده ای از کتاب جهاد اکبر امام خمینی است.

تا کی می خواهید در خواب غفلت به سر برید و در فساد و تباهی غوطه ور باشید؟ از خدا بترسید و از عواقب اموربپرهیزید؛ از خواب غفلت بیدار شوید. شما هنوز بیدار نشدید؛ هنوز قدم اول را برنداشتید. قدم اول در سلوک «یقظه» است. ولی شما در خواب به سر می برید؛ چشم ها باز و دل ها در خواب فرو رفته است. اگر دل ها خواب آلود و قلبها بر اثر گناه سیاه و زنگ زده نمی بود، این طورآسوده خاطر و بی تفاوت به اعمال و اقوال نادرست ادامه نمی دادید، اگر قدری در امور اخروی و عقبات هولناک آن فکر می کردید، به تکالیف و مسؤلیتهای سنگینی که بر دوش شماست بیشتر اهمیت می دادید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما