loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وصل هزار مجنون

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سعید تشکری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 1202

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17029 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل دو نمایش نامه از سعید تشکری است. وصل هزار مجنون داستان دلدادگی درویشی به چشمان خاتونی است که دل و دین را برباد داده و پس از عمری زهد و ریاضت اسیر او گشته است .اما این عشق همان گونه که او را به اسارت می کشاند از بند خویش نیز می رهاند تا بدانجا که جان در راه وصال معشوق می نهد و به رستگاری می رسد .برفابه های بهاری نمایش نامه دیگر است که در ان فضای ادم های معمولی و امروزی به تصویر کشیده می شود ادم هایی که در چنبره زندگی روزمره خویش گرفتار امده اند .
وصل هزار مجنون، در گروه متون فاخر کتاب نیستان دسته بندی شده و این یعنی در زمره کارهای دینی و مذهبی این ناشر است؛ مجموعه ای از 29 نمایشنامه که طبیعتا فضاها و موضوعات گوناگونی دارند. این 29نمایشنامه عبارتند از: وقت آمین، رستگاری، شهادت خوانی، هامبورگ بصره قوچان، وقتی به ماه رسیدی، فتح نامه سلطان ماضی، باران را هیچ کس ندید، روشنان، پروین من بمان، به خورشید بگو، آواز پر جبرئیل، دست هزار غریب، سمن بویان، وصل هزار مجنون، برفابه های بهاری، آینه چشمان، آبی های زمین، حال شباب، بشارت، هفت دریا شبنمی، دیده بیدار، قاف، اینک هاویه، وقت کوچ است، یوسف می آید، آینه وقت آفتاب، عاشق ترین روزگار، اهل اقاقیا و آه و ماه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما