loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی ارتباطات

ناشر ساقی

نویسنده بهروز اثباتی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 183

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17038 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

درباره ارتباط و نقش آن در جامعه بشری، سخن های بسیاری به میان آمده است و هرچه به عصر حاضر نزدیک تر می شویم، بر حجم این سخنان، کثرت تحقیقات، و تبیین اندیشه ها در این زمینه افزوده می شود. آنچه در ارتباطات اهمیت دارد، این است که ارتباط، نقطة آغازین و اصل پیدایش جوامع بشری و به دنبال آن سرچشمه به وجود آمدن فرهنگ هاست و از آن جا که فرهنگ همیشه در حال تحول بوده و معمولا به سوی تکامل حرکت می کند، می توان گفت که کم تر عاملی چون ارتباطات نقش کلیدی در آن بازی کرده است.

نگارنده کتاب حاضر بر آن است که با ارائه تعریفی جامع از ارتباطات و شرح مفهوم آن به بیان مبانی ارتباطات و چگونگی پیش گیری از آلوده شدن آن به مسائل غیرفرهنگی بپردازد. از جمله مباحث مندرج در کتاب، می توان به عناصر ارتباطات؛ مدل های ارتباطات؛ انواع ارتباطات؛ ارتباطات کلامی و غیرکلامی؛ ارتباطات و روابط عمومی؛ و ارتباطات سنتی، اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما