loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با سیاست گذاران و مجریان فرهنگی کشور

ناشر ساقی

نویسنده علی محمد نائینی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 422

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این نوشتار در سه بخش با عنوان های «سیاستگذاران فرهنگی کشور»، «مهمترین مجریان سیاست های فرهنگی کشور» و «برخی از سازمان ها، موسسات و مراکز اطلاع رسانی» تدوین شده است.

از دیگر موضوعات کتاب «درآمدی بر آشنایی با سیاستگذاران و مجریان فرهنگی کشور» می توان به شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و فرهنگستان هنر اشاره کرد.

در قسمتی از این اثر آمده است: «مدیریت فرهنگی را اکثرا با مدیریت دستگاه های فرهنگی مترادف می گیرند، همان گونه که مدیریت اقتصادی را مترادف مدیریت دستگاه های اقتصادی منظور می دارند. مدیریت فرهنگی با این مفهوم حاکی از عدم توجه به رویکرد حاکم بر مدیریت در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی که وجه تمایز اهداف مدنظر نظام های مختلف مدیریتی می باشد، خواهد بود. مدیریت فرهنگی، مدیریت با رویکرد فرهنگی و در پی تحقق اهداف سازگار با این رویکرد و با فرهنگ و ارزش های خاص می باشد. بدین ترتیب، مدیریت فرهنگی به مدیریت در دستگاه های خاصی محدود نمی شود. همه این دستگاه ها و همه این نظام ها و حوزه های مختلف و همه این فعالیت ها را در بر می گیرد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما