loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هولوکاست و تجدیدنظر طلبان

ناشر نداء زیتون

نویسنده موسسه تحقیقات و پژوهشهای سیاسی-علمی ندا

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 440

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «هولوکاست و تجدیدنظرطلبان» که اخیراً منتشر شده است، آثار علمی و پژوهش های 37 نفر از مشهورترین تجدیدنظرطلبان جهان را مورد بررسی قرار داده است که در نوع خود در ایران بی نظیر است.

این کتاب به معرفی مهم ترین تجدید نظرطلبان و شرح دیدگاه آنها درباره هولوکاست و موضوعاتی که به نحوی روایت تاریخی صهیونیستی را مورد تردید قرار می دهد، اختصاص یافته است. از جمله افرادی که نظرات آن ها در این کتاب به چاپ رسیده است "آرتور باتز"، "احمد رامی"، "برادلی اسمیت"، "رابرت فوریسون"، "ژان لویی برژه"، "مارک وبر"، "یورگن گراف" و... می باشند.

یکی از مسائلی که از واپسین روزهای پایان یافتن جنگ جهانی دوم در جوامع اروپایی و آمریکایی مطرح شد، ادعای "کشتار یهودیان" یا "یهودی سوزی" در سال های 1939 تا 1945 توسط نازی ها بود. استفاده ی گسترده ی صهیونیست ها، آمریکا و حتی برخی کشورهای اروپایی از واژه ی "هولوکاست" باعث شد تا این واژه بیش از هر چیز تداعی کننده ی نسل کشی یهودیان توسط نازی ها باشد.

آن چه بیش از هر چیز جالب و البته مشکوک به نظر می رسد این است که پس از این جنگ، از انسان های بی شماری که جان خود را از دست دادند(آن طور که باید)سخنی به میان نیامده و تنها، از یهودیانی سخن گفته می شود که در آن کشته شده اند.

استفاده ی گسترده ی صهیونیست ها، آمریکا و حتی برخی کشورهای اروپایی از واژه ی "هولوکاست" باعث شد تا این واژه بیش از هر چیز تداعی کننده ی نسل کشی یهودیان توسط نازی ها باشد

تمام تمرکز نهادها و مراکزی که در زمینه ی دفاع از آسیب دیدگان این جنگ فعالیت می کردند بر روی یهودیان کشته شده بود و شاه بیت سخنان آن ها این که: "باید به یهودیان آسیب دیده غرامت پرداخت." و این غرامت چیزی نبود جز اهدای کشوری مستقل به یهودیان آواره!

اما کدام کشور؟ صهیونیست ها که در اغلب کشورها و مراکز قدرت نفوذ کرده بودند با طرح تشکیل کشوری یهودی تصمیم گرفتند تا کشور "فلسطین" را به عنوان سرزمینی برای سکونت یهودیان همیشه آواره ی جهان انتخاب کرده و دولت مستقلی را تشکیل بدهند.

از آنجا که هولوکاست به زعم صهیونیسم بین الملل، یکی از عوامل مشروعیت ساز رژیم صهیونیستی است، صهیونیست ها با جعل تاریخ و قلب واقعیت های تاریخی و با مظلوم نمایی و ادعای کشتار 6 میلیون یهودی در دوره جنگ جهانی دوم، نه تنها سرزمین فلسطین را اشغال کردند بلکه هر گونه انتقاد از رژیم صهیونیستی را به استناد این ادعا بر نمی تابند.

یا حتی فرد عادی که ادعای کشتار سازمان یافته 6 میلیون یهودی بر اساس برنامه راه حل نهایی دولت آلمان نازی در اردوگاه های جمعی در دوره «جنگ جهانی دوم» را به طور کامل نپذیرد، «انکارکننده ی هولوکاست» می نامند و او را تحت حمله های شدید تبلیغاتی قرار داده و در مواردی دست به حمله ی فیزیکی و قتل آن ها می زنند.

این در حالی است که اندیشمندان حوزه های مختلف علمی از جمله شیمی، فیزیک، تاریخ، جامعه شناس، حقوق و... در تحقیقات علمی و بی طرفانه ادعای مذکور را رد کرده و جعلی بودن آن را اثبات کرده اند. به این نوع از اندیشمندان، «تجدید نظرطلب» گفته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما