loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر کتاب مقدس و الهیات مسیحی

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17121 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ی گمان مسیحیت یکی از بزرگترین و مهمترین ادیان در طول حیات دینی و بشر است. در مواجهه با این دین برخی آنرا دینی جعلی و ساختگی می خوانند. در مقابل، گروهی به دفاع از آن می پردازند و تعالیم آنرا بی هیچ تردیدی پذیرایند.

گروهی نیز برآنند که مسیحیت دینی الهی است که از مسیر اصلی خود منحرف شده است. مسلمانان و مسیحیان آزاداندیش از طرفداران این نظریه به شمار می روند و برای این عقیده دلایل گوناگونی ارائه نموده اند.

در این نوشتار، ضمن آشنایی با آیین مسیحیت، سعی شده است تا مخاطبان با نقدهای وارد شده بر کتاب مقدس و الهیات مسیحی نیز آشنا شوند.

فصول این کتاب و بخشهای آن عبارتند از:
فصل اول: کتاب مقدماتی- بخش اول مباحث مقدماتی (شامل دو سوال می باشد)

بخش دوم عهد قدیم(شمل دوازده سؤال)

بخش سوم عهد جدید(شامل بیست و شش سؤال)

بخش چهارم پرسش های کلی درباره کتاب عهدین(شامل سی و پنج سؤال) می باشد.

فصل دوم: الهیات مسیحی که شامل هفده سؤال می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

مسایلی مطرح شده در میان نسل جوان درباره الهیات مسیحی وکتاب مقدس وجوددارد که دراین کتاب باطرح سوالات جوابهای متعارف داده شده اند.کوششی مطلوب برای جواب دادن به نسل جوان امروزی مان است.

2 مهر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما