loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفاخر ملی - مذهبی 9: روزی مردی برخاست (زندگی نامه داستانی آیت الله طالقانی)

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا محمدی پاشاک

سال نشر : 1387

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17312 10003022
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب زندگی نامه ی داستانی حضرت آیت الله طالقانی را در 18 بخش به قلم تحریر درمی آورد. محمد رضا پاشاک در مورد این کتاب می گوید:نگارش زندگی نامه آیت الله طالقانی به سختی پیش رفت هرچنداین نوشته بیانگر همه ی زندگی ایشان نیست؛چطور می توان دردویست صفحه سرگذشت یک انسان را نوشت؛آن هم سرگذشت انسانی مثل طالقانی را !؟ وی اظهار می دارد به اندازه کافی وقت داشتیم اما منابع مکتوب بسیار کم بود و انتظار ندارم با خواندن این کتاب تمام وجوه شخصیت ایشان را بشناسید.آیت الله طالقانی به گردن همه ی ما حق دارد اگر زنده بود می گفت:” ارزش های جامعه مان را حفظ کنیم.“ روزی تن خسته ی او را به بند عمومی آوردند.لبخندی زد و گفت:این است تفسیر عینی و النازعات . اول از جا کنده شدید,بعد به نشاط رسیدید و حالا می روید که در کار خود اندیشه کنید و راه دیگری را بجویید.آن راه چیست؟همان راه توحید است.همان راه انبیا و اولیا... ... شهادتین را گفت.سری چرخاند تا مطمئن شود رو به قبله خوابیده است. دست وپایش را جمع کرد .با خودش گفت:” ای دست ها آزاد می شوید, ای پاها آسوده می شوید.آزارتان داده ام.ای سینه کمتر بسوز,وقت راحتی ات رسیده.ای دل! ای دل بیچاره! ... نفس آخر را کشید پیش از آنکه گل لبخندش باز شود.

روزی تن خسته او را به بند عممومی آوردند، لبخندی زد و گفت: این است تفسیر عینی «والنازعات». اول از جا کنده شدید، بعد به نشاط رسید و حالا می روید که در کار خود اندیشه کنید و را دیگری را بجویید. آن راه چیست؟ همان راه توحید است. همان راه انبیا و اولیاء!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما