loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خواستگار ذلیل مرده

مجموعه داستان طنز نوجوانان

5 (2)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده محسن صالحی حاجی آبادی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17523 10003022
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اول بسم الله، یک قول به خودتان بدهید که شیطنت های قهرمانان این کتاب را یاد نگیرید! مراقب باشید سر و صدای خنده هایتان کسی را آزار ندهد. حالا "خواستگار ذلیل مرده" را بردارید، بروید گوشه ای خلوت بنشینید و حرف های دلش را بشنوید.
یادتان باشد این قصه ها فقط برای خندیدن نیست. خوب که دقت کنید، از در و دیوار خیالتان، می توانید پنجره ای رو به حقیقت بگشائید.نوجوانی، عرصه نشاط و شادکامی است. نویسنده این اثر کوشیده است با قلم توانمند خود، اتفاقاتی را که ممکن است در فراز و نشیب زندگی هر نوجوانی بروز کند، به هنر طنز آراسته کرده و به مخاطب خود عرضه کند. در این میان، قصه هایی از نوجوان های دوران جهاد و ایثار نیز، خنده ای توأم با حس احترام نسبت به بزرگ مردان کوچکی که فصل پرافتخار نوجوانی شان به رنگ حماسه و ایمان بود، به چشم می خورد.
در سطرسطر ده داستانی که در این کتاب گردآوری شده، حکایتی از شیطنت ها و بازیگوشی های دردسرآفرین نوجوان های زبروزرنگ، به چشم می خورد. یکی مراسم خواستگاری خواهرش را خراب می کند، آن یکی با هزار دوزوکلک از دست پدرش می گریزد تا همراه دوستانش به جبهه برود، بچه ای نقش یک بیمار روانی را بازی می کند و...هریک از این قصه ها اگر چه خواننده اش را از خنده، روده پر می کند ولی در عمق ماجراهای خود، نکته ای زیبا و پندآموز به همراه دارد.این کتاب به اهتمام آقای محسن صالحی حاجی آبادی و در قطع رقعی به چاپ رسیده و تصاویری از نوجوانان جهاد سازندگی را به همراه دارد.لازم به ذکر است که مجموعه کتابهای طنز دفاع مقدس برای نوجوان، در سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر دانسته شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما