loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صوفی

ناشر فاتحان

گردآورنده کتاب امیرحسین انبارداران

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 256

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در 14 فصل تنظیم شده است. شهید صوفی در دوران کوتاه زندگی خود مسئولیت های متفاوتی را بر عهده داشته که با توجه به سمت های وی نام فصول انتخاب شده و در انتهای کتاب تصاویری از شهید، اسناد و دست نوشته های او آمده است.
نام فامیلی شهید، گویای شخصیت وی بود. نویسنده پس از مشورت با دیگر دوستان، تصمیم گرفت که نام خانوادگی را وی به عنوان نام کتاب انتخاب کند و "صوفی" گویای ویژگی های بارز شهید است.
در این کتاب صوفی شناسایی می شود. فردی که در طول زندگی خود به دنبال گمنامی بود و تا به امروز گمنام هم باقی مانده بود. نوشتن این کتاب، جرقه ای بود تا نام شهید بر زبان ها جاری شود. حسن صوفی گنج بکری است که به تازگی پیدا شده است.
شهید حسن صوفی سال 1341 در همدان متولد شد. سال 60 وارد سپاه شد و خیلی زود پله های ترقی را پشت سر گذاشت. وی مسئولیت های متفاوتی از جمله مسئول پرسنلی ویژه تیپ شهدا، مسئول ارزیابی پادگان شهدای کرمانشاه، مسئول پرسنلی سپاه همدان، مسئول بسیج استان همدان و... را عهده دار بود. نقطه اوج زندگی وی را باید در شکل گیری لشکر حجت جست و جو کرد. حسن صوفی در آذر 63 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما