loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محراب عشق

5 (1)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده سید علی اصغر شاهچراغی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 84

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 17597 10003022
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب محراب عشق به بیان سرگذشتی از رزمندگان در زمینه اقامه نماز و معجزات آن می پردازد. این کتاب به معرفی سیره و ویژگی اخلاقی، رفتاری و عملی شهدا در اهمیت بخشیدن به مسئله نماز می پردازد. در این کتاب خاطراتی از شهدایی مانند سید حسن مدرس، آیت الله حسین غفاری، مرتضی مطهری، عبدالحسین دستغیب، محمدعلی رجایی، عباس حاجی زاده، سیدحسین سعیدی، حسین شعبانی، علیرضا ماهینی، محمدباقر حسن نو، محمود شهبازی، علی اکبر شیرودی، مرتضی آوینی، احمد امینی، محمد رودباری و اسماعیل محمدی مطرح شده است. نماز شبش ترک نشد، دعوت به نماز، نماز در سکوت شب، نماز شب و ساعت کوک شده، راز نماز و نقص هواپیما، علت تأخیر، بخشنامه نماز، عهد با محبوب، قهرمان واقعی، نماز شب به جماعت، اهمیت نماز اول وقت، خالصانه ترین نماز، نذر داشتم مسجد را تمیز کنم، غذای روح، گریه برای نماز، جلوه عشق، سگ نگهبان و گردان مخلصان از جمله عناوین خاطراتی بوده که در این کتاب نقل شده است. نویسنده این کتاب معتقد است: نهضت که عاشورایی باشد، دفاع از آن نیز عاشورایی می شود. چه کسی است که نداند اگر دفاع ما مقدس شد به خاطر گوهر تابناک عاشوراست که بر تارک آن درخشیده است. اصحاب آخرالزمانی امام عشق نیک می دانستند که رمز پیوستن به کاروان تاریخی اباعبدالله الحسین (ع) در گرو دلدادگی محض به مولای عاشوراییان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما