loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی فرهنگ نامه اسارت و آزادگان

ناشر کتاب نشر

نویسنده مسعود ده نمکی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 352

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

فرهنگ نامه اسارت و آزادگان با فعالیت پراکنده بیش از 150 نفر و صرف 2 میلیون نفرساعت و با هزینه ای بالع بر 4 میلیارد تومان آماده شده است. این مجموعه شامل سه بخش کتاب است. بخش اول کتاب های مرجع را شامل می شود که تا جلد 16 را به خود اختصاص داده و عناوینی چون کتاب شناسی آزادگان، فیلم شناسی، در قاب تصویر و... را در برمی گیرد.
بخش دوم شامل 31 عنوان و 59 جلد است. اولین جلد از این بخش معرفی اجمالی اردوگاه های عراق نام دارد. ده نمکی در 56 جلد بعدی به 20 اردوگاه عراقی به تفصیل پرداخته است که از موصل شروع و به تکریت تمام می شود. بعد از ان هم سه جلد به زندان های عراق اختصاص دارد و این تازه ماجرای 77 جلد اول این فرهنگ نامه است.
آماده سازی این 77 جلد که از سال 72 شروع شده بود تا سال 92 طول کشید و اکنون آماده انتشار است. اما این فرهنگ نامه بخش سومی هم دارد که ده نمکی وعده آماده شدن آن تا 5 سال آینده را داده است. در این بخش کتاب هایی با موضوعاتی چون فرماندهی و رهبری در اسارت، بهداشت، درمان و تغذیه، ورزش، هنر،کار و...محور قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما